Ceasu rau, pisica neagra

Cine ar fi crezut una ca asta. Sa muncesc eu doua saptamani intregi si toata munca mea sa se duca pa apa sambetei. Incredibil. Ieri, dupa cum probabil stiti deja, intr-o cladire din Capitala a avut loc o explozie. Nu s-a intamplat mare lucru. A fost si noaptea, deci lume nu la serviciu, in fine... Dar nu stiu cum se face ca taman in nebunia aia care a avut loc atunci hartiile mele s-au evaporat. Cine stie ce s-o fi intamplat cu ele? Innebunesc ca trebuie sa o iau de la capat. Nu de altceva, dar doua saptamani lucrasem la salariile pentru 200 de persoane. Toate actele. Asta este. Acum sper ca seful meu sa ma creada ca au disparut hartiile, ar fi foarte ciudat sa creada ca eu doua saptamani nu am muncit nimic.

Firma de servicii salarizare la care lucrez eu este foarte serioasa si nu mi-as permite nicio secunda sa fac vreo scamatorie de acest gen.

Oricum e clar pentru mine ca cel putin doua weekenduri la rand am ce face. Recuperare pentru tot ce am pierdut. Desi nu este vina mea eu eram responsabila pentru acele hartii deci trebuie sa accept situatia. Cel mult pot zice: ceasu rau pisica neagra.

No comments

Random Posts

3/random/post-list