FUM DE TIGARA

Trecuse inca o zi .. cu bune cu rele ! aveam nevoie de relaxare dupa tot ce trecuse in 24 de ore … Ajuns acasa mi-am aprins 2 betisoare parfumate am aprins veioza si o lumanara rosie.. am cautat folderul cu jazz si mi-am turnat un pahar de vin rosu. Era atat de rosu incat ma ducea cu gandul la un pahar sangeriu din nu stiu ce film vechi cu vampiri si cu vedete nemachiate. Avea o aroma speciala care se simtea inca de la cativa centimetrii de fata mea… Am scos o tigara tigara si am presato finut intre degete ca si cand ar fi fost ceva enorm de pretios si trebuie sa simt fiecare cuta .. am aprins-o….. sfaraitul scurt de la inceput m-a facut sa o studiez.. priveam concentrat catre partea fierbinte.. era o intreaga lume incadescenta acolo.. Continua schimbare .. formele nascute din culorile de foc se jucau si licareau incredibil… M-am gandit ca seamana enorm de mult cu viata fiecarui om. Arde incet in timp .. schimbandu-si culoarea si formele in functie de vremuri. Si totusi tigara pastra directia data de forma initiala. Era valabil si in cazul vietii ! depindem enorm de mult de Geneza noastra.. ne nastem cu o traiectorie scrisa deja intr-un manuscris infinit … si nu putem devia foarte mult .. ci putem doar schimba modul in care ardem. Evident ca directiile se pot schimba putin … daca lasam tigara intr-o scrumiera scrumul va lua alta forma si arderea va fi probabil mai lenta .. la fel si in viata exista suporti de diferite feluri care ne influenteaza cursul spre final. Poate fi usor .. grabit .. stramb .. perfect drept.. M-am intristat la gandul ca vad viata astfel.. extrem de trecatoare.. m-am judecat o clipa pt faptul ca nu vad esentele ei ci mereu scot in evidenta faptul ca suntem trecatori… apoi brusc am zambit !! In urma tigarii intotdeauna ramane izul si fumul pe care il simt toti cei care ajung in locul unde ai fumat.. asa si in Viata important este ce lasam in urma.. poate fi bun .. poate fi mai putin bun .. ideea e sa nu trecem prin viata fara a lasa nimic in urma . Traieste nu doar pentru tine ci si pt cei ce vor fi … Pentru ca intotdeauna in urma ta ramane si …. “Fum de Tigara”

No comments

Random Posts

3/random/post-list